Počet položek: 0 0,- CZK

Obchodní podmínky

ZÁKLADNÍ PRAVIDLA NÁKUPU NA SRANDOLEPKY.CZ

Funguje to následovně: já Vám prodám samolepky a vy mi za to zboží zaplatíte. Penězi. A to v českých korunách a bez DPH, protože nejsem jeho plátcem.

Na území České republiky prodává e-shop srandolepky.cz buď formou dobírky, nebo formou platby na účet předem (jako doporučenou nebo obyčejnou poštovní zásilku). 

Na Slovensko ani jinam do zahranici neprodávám.

Veškeré objednávky uskutečněné na e-shopu srandolepky.cz jsou považovány za závazné. Alespoň z mojí strany. Objednáním kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

Veškeré uváděné ceny jsou konečné. Manipulační poplatky a balné si neúčtuji. Poštovné vychází přibližně z aktuálních ceníků České pošty.

Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty. Osobní odběr neposkytuji, nezlobte se. 

V případě, že zasílám samolepky zdarma v rámci akcí nebo speciálních nabídek, jsou zasílány prostřednictvím České pošty jako obyčejná poštovní zásilka.

Z důvodů udržení co nejnižší ceny a snížení obalové náročnosti, nejsou samolepky baleny, ale zasílány volně v obálce. Samolepky nestandardních formátů jsou zasílány přeložené v obálce. Přeložení samolepky nemá vliv na její použitelnost.

E-shop nabízí pouze samolepky, jejichž varianty jsou uvedeny v e-shopu. Není možné přizpůsobovat barevnost či velikost etiket.

Dodací lhůta. Zboží je prodejcem odesíláno nejpozději do 2 pracovních dnů po obdržení objednávky, popřípadě po přijetí platby na účet.

O odeslání zboží je zákazník informován e-mailovou zprávou zaslanou na adresu, která byla uvedena u objednávky. Zpráva obsahuje i číslo zásilky České pošty, jehož prostřednictvím je možné zásilku sledovat (neplatí pro obyčejnou poštovní zásilku, kterou nelze v systémech České pošty sledovat).

Zrušení objednávky můžete provést prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, a to nejpozději do 12 hodin od podání Vaší závazné objednávky. Za zrušení objednávky v této lhůtě samozřejmě neúčtuji žádné poplatky. Stejně byste mi asi nic nezaplatili.

V případě nevyzvednutí dobírky je zákazník informován e-mailovou zprávou a opětovné zaslání zboží je možné už jen formou platby na účet předem. Pokud zákazník na naše výzvy nereaguje, je objednávka stornována.

V případě, že zákazník za zboží zaplatil předem (forma platby předem na účet), avšak zásilku od České pošty nepřevzal, a ta byla vrácena odesílateli, je zákazník informován emailem (popř. sms zprávou). V případě, že nedojde k opětovnému doručení, je zákazníkovi částka vrácena na účet, ze kterého za zboží zaplatil. Tato částka bude ponížena o poštovné, které bylo zaplaceno ze strany srandolepky.cz.

REKLAMACE

Reklamace přijímám pouze tehdy, bylo-li zboží doručeno prokazatelně poškozené, anebo v případě, že jde o vadu vzniklou při výrobě. Na reklamace a závady vzniklé nesprávnou manipulací nemůže být brán zřetel. Vzhledem k povaze zboží (po nalepení) nelze v praxi provést jeho vrácení výrobci. Proto jsou vešekeré reklamace řešeny osobně prostřednictvím e-mailu anebo telefonicky.

Výrobce poskytuje záruku na samolepky po dobu 24 měsíců od data prodeje.

V případě SAMOLEPKY NA PŘÁNÍ vyrábím pouze původní texty. V žádném případě neposkytnu samolepky s frázemi, na které může z hlediska autorských práv uplatnit nárok třetí strana. Stejně tak na zakázku nevyrábím samolepky s logy výrobců, poskytovatelů služeb, hudebních kapel a dalších právních subjektů. Stejně tak neposkytuji samolepky s rasistickým, popřípadě jiným hanlivým či jinak ujetým podtextem.

Ochrana osobních údajů

E-shop srandolepky.cz nerozesílá newslettery ani žádné nabídky. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. PRÁVA A POVINNOSTI PRODEJCE

Prodejcem je M. Hobrland | IČO: 71713999

a) Prodejce má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží. Pokud je předem na webových stránkách e-shopu uvedena delší lhůta expedice, je u objednávky obsahující toto zboží závaznou lhůtou vyřízení tato uvedená lhůta.


Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky pokud je zadaná pochybná doručovací adresa. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
Závaznou objednávkou se rozumí objednávka po uplynutí jedné hodiny od jejího přijetí prodávajícím.
 
b) Za splnění podmínek uvedených v bodě 2.c) prodejce vrátí částku zaplacenou nakupujícím za vrácené zboží na bankovní účet, ze kterého byla platba odeslána, popřípadě složenou na adresu, uvedenou v objednávce, a to do sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodávající nevrací částku za poplatky související s odesláním zboží (poštovné, dobírkovné, nebo poplatky za kurýrní službu).
 
c) Prodávající se zavazuje, že osobní údaje, které mu poskytl nakupující, bude používat pouze k účelům, které souvisejí se službami obchodu, a že je neposkytne žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávek a hodnocením kvality služeb. Na písemnou žádost nakupujícího podle bodu 2.d) je prodávající povinen údaje o tomto nakupujícím vymazat z databáze zákazníků.
 
d) Pokud nakupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat a zaplatit závazně objednané zboží podle bodu 2.b), prodávající má právo vyřizování dalších objednávek tohoto nakupujícího odmítnout.
 
2. PRÁVA A POVINNOSTI NAKUPUJÍCÍHO

a) Nakupující uvede správnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

b) Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží včetně všech poplatků uvedených v závazné objednávce (poštovné, dobírka).

c) Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě je zákazník povinen odmítnuté zboží neporušené vrátit prodávajícímu. Ve všech ostatních případech je vzhledem k povaze zboží tato situace řešena individuálně.
 
Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené (prodejce nevrací částku zaplacenou za poštovné nebo dobírkovné), za splnění následujících podmínek:
• vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, nesmí být porušen igelitový přebal (pokud bylo zboží zabaleno).
• nakupující doručí zboží poštou na vlastní náklady na adresu prodejce:
M. Hobrland, Praha 10, U vršovického nádraží 870/8, 101 00

 
d) Nakupující má právo na výmaz svých osobních údajů z databáze zákazníku Srandolepky.cz, pokud v obchodě neučinil žádnou objednávku, a to na základě písemné žádosti zaslané na adresu provozovatele e-shopu. V této žádosti musí být uvedeno přihlašovací jméno a heslo nakupujícího.


e) Pokud nakupující při objednání zboží zvolí některou z plateb předem na účet prodejce (bankovní převod), zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do 14 dní od její realizace. Pokud prodejce v této lhůtě neobdrží úhradu na svůj účet, bude objednávka prodejcem považována za zrušenou.
 

Copyright © www.srandolepky.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.srandolepky.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace