ZÁKLADNÍ PRAVIDLA NÁKUPU NA SRANDOLEPKY.CZ
Funguje to následovně: já vám prodám samolepky a vy mi za to zboží zaplatíte. Penězi. A to v českých korunách a bez DPH, protože nejsem plátcem této daně.
Na území České republiky doručuje e-shop srandolepky.cz buď Českou poštou nebo Zásilkovnou na výdejní místo.
Na Slovensko ani jinam do zahranici neprodávám.
Veškeré objednávky uskutečněné na e-shopu srandolepky.cz jsou považovány za závazné. Alespoň z mé strany. Objednáním kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
Veškeré uváděné ceny jsou konečné.
Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny. Osobní odběr neposkytuji, nezlobte se.
Z důvodů udržení co nejnižší ceny a snížení obalové náročnosti, nejsou samolepky baleny, ale zasílány (spolu s fakturou) volně v obálce nebo obalech z použitých krabic.
E-shop nabízí pouze samolepky, jejichž varianty jsou uvedeny v e-shopu. Není možné přizpůsobovat barevnost či velikost etiket.
Dodací lhůta. Zboží je prodejcem odesíláno nejpozději do 2 pracovních dnů po obdržení objednávky, popřípadě po přijetí platby na účet 8436174227 / 5500
O odeslání zboží je zákazník informován e-mailovou zprávou zaslanou na adresu, která byla uvedena u objednávky.
U České pošty nelze garantovat doručení do dvou pracovních dnů.
Zrušení objednávky můžete provést prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, a to nejpozději do 12 hodin od podání Vaší závazné objednávky. Za zrušení objednávky v této lhůtě samozřejmě neúčtuji žádné poplatky. Stejně byste mi asi nic nezaplatili.
V případě nevyzvednutí dobírky je zákazník informován e-mailovou zprávou a opětovné zaslání zboží je možné už jen formou platby na účet předem. Pokud zákazník na výzvy nereaguje, je objednávka stornována.
V případě, že zákazník za zboží zaplatil předem (forma platby předem na účet), avšak zásilku od České pošty nepřevzal, a ta byla vrácena odesílateli, je zákazník informován emailem (popř. sms zprávou). V případě, že nedojde k opětovnému doručení, je zákazníkovi částka vrácena na účet, ze kterého za zboží zaplatil. Tato částka bude ponížena o poštovné, které bylo zaplaceno ze strany srandolepky.cz.
REKLAMACE
Reklamace přijímám pouze tehdy, bylo-li zboží doručeno prokazatelně poškozené, anebo v případě, že jde o vadu vzniklou při výrobě. Na reklamace a závady vzniklé nesprávnou manipulací nemůže být brán zřetel. Vzhledem k povaze zboží (po nalepení) nelze v praxi provést jeho vrácení výrobci. Proto jsou vešekeré reklamace řešeny osobně prostřednictvím e-mailu anebo telefonicky.
Výrobce poskytuje záruku na samolepky po dobu 24 měsíců od data prodeje.
Ochrana osobních údajů
E-shop srandolepky.cz nerozesílá newslettery ani žádné nabídky.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. PRÁVA A POVINNOSTI PRODEJCE
Prodejcem je Martin Hobrland, IČO: 71713999
a) Prodejce má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží. Pokud je předem na webových stránkách e-shopu uvedena delší lhůta expedice, je u objednávky obsahující toto zboží závaznou lhůtou vyřízení tato uvedená lhůta.
Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky pokud je zadaná pochybná doručovací adresa. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
Závaznou objednávkou se rozumí objednávka po uplynutí jedné hodiny od jejího přijetí prodávajícím.
b) Za splnění podmínek uvedených v bodě 2.c) prodejce vrátí částku zaplacenou nakupujícím za vrácené zboží na bankovní účet, ze kterého byla platba odeslána, popřípadě složenou na adresu, uvedenou v objednávce, a to do sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodávající nevrací částku za poplatky související s odesláním zboží (poštovné, dobírkovné, nebo poplatky za kurýrní službu).
c) Prodávající se zavazuje, že osobní údaje, které mu poskytl nakupující, bude používat pouze k účelům, které souvisejí se službami obchodu, a že je neposkytne žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávek a hodnocením kvality služeb. Na písemnou žádost nakupujícího podle bodu 2.d) je prodávající povinen údaje o tomto nakupujícím vymazat z databáze zákazníků.
d) Pokud nakupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat a zaplatit závazně objednané zboží podle bodu 2.b), prodávající má právo vyřizování dalších objednávek tohoto nakupujícího odmítnout.
2. PRÁVA A POVINNOSTI NAKUPUJÍCÍHO
a) Nakupující uvede správnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
b) Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží včetně všech poplatků uvedených v závazné objednávce (poštovné, dobírka).
c) Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě je zákazník povinen odmítnuté zboží neporušené vrátit prodávajícímu. Ve všech ostatních případech je vzhledem k povaze zboží tato situace řešena individuálně.
Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené (prodejce nevrací částku zaplacenou za poštovné nebo dobírkovné), za splnění následujících podmínek:
• vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené
• nakupující doručí zboží poštou na vlastní náklady na adresu prodejce:
M. Hobrland, Praha 10, U vršovického nádraží 870/8, 101 00
d) Nakupující má právo na výmaz svých osobních údajů z databáze zákazníku Srandolepky.cz, pokud v obchodě neučinil žádnou objednávku, a to na základě písemné žádosti zaslané na adresu provozovatele e-shopu. V této žádosti musí být uvedeno přihlašovací jméno a heslo nakupujícího.
e) Pokud nakupující při objednání zboží zvolí některou z plateb předem na účet prodejce (bankovní převod), zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do 14 dní od její realizace. Pokud prodejce v této lhůtě neobdrží úhradu na svůj účet, bude objednávka prodejcem považována za zrušenou.
3. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.”